|
"Orase
din zona costiera; Limita dintre uscat si mare" |
|
|
"Orase din zona costiera" este primul proiect european
Comenius in care scoala noastra "Grupul
Scolar Carmen Sylva" a fost implicata.
De-a lungul a 3 ani scoala noastra impreuna cu alte scoli
europene din Grecia (Liceul
Nr. 21 din Salonic), Franta (Le
Likes, Quimper) si Italia (Liceo
gimnazio Francesco Cappece, Lecce), vor incerca sa puna
in valoare experienta locala dar si sa dea o noua dimensiune
europeana educatie din scolile noastre. Vor fi stimulate schimburile
de idei si cunostinte intre elevii si profesorii din cele
4 scoli tematica de baza a proiectului fiind legata de educatia
ecologica. Vom incerca sa intelegem imporeuna care sunt principalele
probleme de mediu din localitatile noastre si vom incerca
in aceiasi masura sa gasim impreuna solutii. Legatura cu comunitatea
locala va fi esentiala in toata aceasta perioada.De-a lungul
celor 3 ani vor exista intilniri de proiect intre profesorii
si elevii din cele 4 scoli, si numeroase contacte electronice
(e-mail, ICQ, chat). La finalul celor 3 ani vor fi produse:
un CD-ROM, o pagina web comuna, reviste si prezentari multimedia.
|
|
|
|
|
Le Likes, Quimper,
Franta
|
Liceeo gimnazio
"Francesca Cappece" Lecce, Italia
|
Liceul 21, Salonic,
Grecia
|
|
|
|
Grupul Scolar "Carmen
Sylva" Eforie Sud
|
Grup de lucru, Le
Likes, Franta
|
Greek students in
the school yard during a break
|
|
|
|
Clasa a 11-a B,
Carmen Sylva Eforie Sud
|
Le Likes CDI
|
Proiectul a creat oportunitati deosebite pentru elevii
si profesorii din scoala noastra. Am putut sa cunostem
si sa intelegem pentru prima data direct stilul de viata
si sistemele de invatamint din alte tari europene. Si
am putut sa ne autodescoperim! Am descoperit ca avem
lucruri de care putem fi mandrii in invatamintul nostru
si am inteles ca sunt multe lucruri care pot si trebuie
sa fie schimbate. Am putut sa reflectam impreuna, elevi,
profesori si parinti...
- Care sunt valorile autentice ale civilizatie romanesti?
- Ce avem in comun cu alte culturi europene ?
- Ce trebuie sa schimbam ca sa fim mai aproape de
valorile europene?
|
|
|
|
|
|
|
|