| Miscarea 
         rectilinie si uniforma |  | ||||||
| Corp de referinta Coordonata Miscarea rectilinie si uniforma | Aplicatia a fost realizata in cadrul proeictului "Profesorul - creator de soft educational" POSDRU/57/1.3/S/34533. Programul operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa prioritara 1: "Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere" Domeniul major de investitie 1.3 "Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala" | Aplicatia "Miscarea rectilinie si uniforma" este dezvoltata in principal pentru clasa a 6-a, putand fi parcursa in 3-4 ore de curs. 2-3 ore pentru invatare, teste in sprijinul invatarii si simulari. Ultima ora este dedicata testarii finale pentru toata unitatea de invatare. Testul final foloseste o aplicatie online www.classmarker.com. Simulatorul de miscare bidimensionala, permite realizarea de simulari si afisarea graficelor legii de miscare si a legii vitezei pentru miscari unidimensionale si bidimensionale. Ultimul punct miscari complexe se poate utiliza cu elevii avansati. Simulatorul poate fi utilizat si la clasa a 9-a la studiul miscarii uniform variate si a miscarii bidimensionale. Simulatorul este conceput astfel incat sa permita introducerea de la tastatura a coordonatelor initiale pentru axa Ox si Oy. | |||||
| 
 | |||||||
| Fizica 
        - Cl. 6-a | Proiect 
        realizat de Florin Serbu, Grup 
        Scolar "Carmen Sylva", Eforie Sud | ||||||