Carmen Sylva
Lefo
Home
Instructiuni
Next
Previous
Interfata Applet-ului

Ripple poate fi inglobat in pagina de web utilizand urmatorule taguri HTML:

<applet code="Ripple.class" width=320 height=370>
<PARAM NAME="wavelength" VALUE=2.0>
<PARAM NAME="pixPerUnit" VALUE=20>
<PARAM NAME="fps" VALUE=20>
<PARAM NAME="showControls" VALUE=true>
<PARAM NAME="showIntensity" VALUE=true>
<PARAM NAME="animate" VALUE=true>
<PARAM NAME="helpFile" VALUE="RippleHelp.html" >
<PARAM NAME="caption" VALUE="Ripple Tank" >
</APPLET>

unde fps, frames per second, poate fi utilizat ca sa optimizeze anumatia in functie de puterea calculatorului. Parametrul ShowControls este conceput pentru a reduce dimensiunea appletului prin aparitia sau disparitia butoanelor in pareta de jos a appletului.

Ripple poate fi apelat cu Java script cu urmatoarele metode:

  • addSource(double x, double y, double amp, double phase)
  • deleteAll() // remove all sources
  • recalculate() // recalculate the ripple movie
  • setWavelength(double w)
  • showIntensity(boolean val)
  • stopAnimate()
  • startAnimate()
  • start()
  • stop()

Ripple poate fi utilizat pentru scopuri necomerciale in institutii educationale. Ripple a fost scris in Java 1.01.


 

Apletul este preluat din Physlets Page si a fost realizat de Wolfgang Christian .

Carmen Sylva
Lefo
Home
Instructiuni
Next
Previous
Pentru probleme sau interbari legate de pagina trimiteti un e-amil la [email protected]