Next
|
Previous
|
Ripple poate fi inglobat in pagina de web utilizand urmatorule taguri HTML: <applet code="Ripple.class" width=320 height=370> <PARAM NAME="wavelength" VALUE=2.0> <PARAM NAME="pixPerUnit" VALUE=20> <PARAM NAME="fps" VALUE=20> <PARAM NAME="showControls" VALUE=true> <PARAM NAME="showIntensity" VALUE=true> <PARAM NAME="animate" VALUE=true> <PARAM NAME="helpFile" VALUE="RippleHelp.html" > <PARAM NAME="caption" VALUE="Ripple Tank" > </APPLET> unde fps, frames per second, poate fi utilizat ca sa optimizeze anumatia in functie de puterea calculatorului. Parametrul ShowControls este conceput pentru a reduce dimensiunea appletului prin aparitia sau disparitia butoanelor in pareta de jos a appletului. Ripple poate fi apelat cu Java script cu urmatoarele metode:
Ripple poate fi utilizat pentru scopuri necomerciale in institutii educationale. Ripple a fost scris in Java 1.01. |
Apletul este preluat din Physlets Page si a fost realizat de Wolfgang Christian . |
Next
|
Previous
|