|
|
|
Instructiuni
|
Next
|
Previous
|
Utilizarea Physlet-ului
Animator
|
Cititi cu atentie toate instructiunile! Folositi urmatoarea problema pentru
incalzire si incercati sa raspundeti la intrebare.
Examplu
Apasa aici pentru inceperea Animatiei
Care este pozitia centrului obiectului la momentul t=3.5 secunde daac pozitia
se masoara in metrii? (cititi cu atentie instructiunile ca sa invatati cum
se poate masura pozitia obiectului; Este important sa puteti opri animatorul
sau sa rulati animatia pas cu pas)
Instructiuni
Cateva instructiuni pentri utiizarea eficienta a appleturilor:
- Asteptati ca appletul sa se incarce si sa apara pe ecran. Daca se incarca
veti observa un mesaj pe linia de stare a navigatorului din care va rezulta
daca appletul se incarca sau ruleaza ("loading" sau "runing").
De asemenea veti observa fereastra apletului aparind in pagina de web. daca
nu se incarca corect atunci nu veti observa nimic pe ecran. Explicatia poate
fi legata de faptul ca nu utilizati un browser compatibil Java sau ca nu aveti
suficienta memorie disponibila.
- Lansati animatia utilizand link-ul pe albastru. Dupa clik pe acest link
va incepe simularea.
- Lansati simularea si observati miscarea. Uneori animatia incepe din nou
si se repeta.
- Puteti stopa animatia apasind butonul Stop
- Apasati butonul din stinga mousu-lui in interiorul appletului. Efectul va
fi aparitia unui cursor sub forma de cruce si afisarea coordonatelor x si
y ale cursorului. Se pot utiliza aceeste coordonate pentru a calcula pozitia
obiectului la fiecare moment.
- Incercati si celelalte butoane ca sa vedeti efectul lor asupra animatiei.
Cu reset puteti trece totul la momentul t=0s
- Dupa ce va familiarizati cu animatia incercati sa raspundeti la intrebari.
Este important sa fiti capabili sa cititi pozitia si timpul pentru diferite
obiecte.
|
|
|
Instructiuni
|
Next
|
Previous
|
Pentru
probleme sau interbari legate de pagina trimiteti un e-amil la [email protected]