ĺ i+

DRAGI TOVARASI

Cristina BRASOVEANU

Cu numai o zi înainte de începerea cursului, duminică, 1 august a.c., am aflat că eram înscrisă într-un program pentru "tineri jurnalisti". Mi-aduc aminte că am fost chiar plină de "avânt patriotic", mai ales când am aflat programul de lucru (9,30-12,30 + 14-17,30 = multă muncă... pentru o vacantă, totusi J ).

Si surprizele s-au tinut lant: am aflat apoi că vom avea invitati... de la Bucuresti... de la o organizatie a romilor (!?)... Never heard of it but c’est parfait! Acum, analizându-mă bine, cred că acest lucru m-a făcut să mă trezesc dimineata la ora 7,30 pentru a întâmpina o zi de vară plină de drumetie, adică un sfert de oră de mers pe jos până la liceu, asta după o ameteală de benzină într-o buburuză (=autocar) "particulară".

Cursurile au fost... cursuri, până când a fost... excursia!J ! Marele ei defect venea de la "directiune", of course: nu fusese programată mai devreme... A se citi: îmi pare rău pentru cele 4 (patru!) zile în care nu prea am tinut cont unii de altii, în care masa se servea în "bisericutze". Cât despre excursie (la Histria si la sediul TV NEPTUN)..., miezul ei adevărat s-a văzut la mare, când am făcut baie îmbrăcati, ăăă... "deoarece si pentru că" majoritatea (adică fetele) era fără costum de baie complet (unele aveau partea de sus, altele – doar cea de jos…)

Pe drumul de întoarcere, chiar mi s-a părut că suntem mai multi... asta însemna, în sfârsit, că începusem să ne cunoastem bine. Asa de bine, încât eu am decis să rămân peste noapte la hotel, de unde (nu mi-a venit să cred nici mie, nici părintilor mei) nu am iesit la discotecă/bar si am stat în cameră pentru "scris articole" si taclale...

Nu am crezut că ne putem distra si discuta atâta timp (pana dincolo de miezul noptii), că poti avea prieteni într-o "comunitate" (notiune supusă relativitătii) pe care te poti bizui pentru orice, oricând.